Kopstrādes telpu pārvaldīšana

Korporatīvo biroju uzraudzība ietver ne tikai atsevišķu biroju un to kompleksu administrēšanu, bet arī kopstrādes (coworking) telpas. “Newsec” nodrošina, ka visi pakalpojumi, kas nepieciešami biroja telpu un darba vietu vienmērīgai darbībai, tiek nodrošināti savlaicīgi un apstiprinātā budžeta ietvaros.
“Newsec” komanda, kas apvieno individuālās aktīvu pārvaldības kompetences – komerciālās, operatīvās un mārketinga -, var ātri reaģēt uz nomnieku vajadzībām: nodrošinot gan tehniskus, gan pārvaldības jautājumus, optimizējot trešo personu izmaksas, kā arī sniedzot grāmatvedības vai personāla vadības pakalpojumus nepieciešamības gadījumā. “Newsec” pārvaldīšanas komandas mērķis ir augstas kvalitātes aktīvu pārvaldīšana un maksimāla nomnieku apmierinātība.

-> Kvalificēts personāls
-> Pārvaldības objektu budžeta un izmaksu plānošana
-> Nomnieku un iznomātāju attiecību koordinācija
-> Iepirkuma un piegādes organizēšana
-> Telpu noma un nomnieku norēķinu organizēšana
Kam šis pakalpojums ir izdevīgs?
Šis pakalpojums ir piemērots tiem, kuri vēlas savā ēkā izveidot kopdarba biroju, bet nezina, kā to pārvaldīt. Tas ir piemērots arī tiem, kuri vēlas būt pārliecināti par biroja uzraugošā darbinieka aizvietojamību vai vēlas rīkot iepirkuma konkursus. Newsec kopdarba telpu pārvaldība ļauj jums rūpēties par savu biroju, neuzliekot papildu pienākumus saviem iekšējiem darbiniekiem.
Saistītie pakalpojumi:
- Komerciālo un tehnisko aktīvu pārvaldība
- Projekta vadība
- Konsultācijas būvniecības laikā
Sniegtās konsultācijas:
- Iepirkumu un procesu vadība un optimizācija
- Ikdienas apkopes koordinācija

Priekšrocības, kas izceļ Newsec
- Atbildīgi speciālisti ar plašu pieredzi dažādās aktīvu pārvaldības jomās
- Precīza pirkumu budžeta plānošana
- Ilgtermiņa sadarbība ar darbu veicējiem
Kontakti

Reinis Ignatavičs
Izpilddirektors, Latvija
r.ignatavics@newsec.lv
+371 293 56 600