Uzņēmuma biroja pārvaldīšana

“Newsec” piedāvā biroja uzturēšanas pakalpojumus klientiem, kuri vēlas uzturēt savu biroju labā stāvoklī, saņemt ekspertu sagatavotu kopējo uzturēšanas plānu un nodrošināt darbiniekiem drošu un patīkamu darba vidi.
Šis pakalpojums aptver dažādas biroja pārvaldīšanas darbības, sākot no darba vietas aprīkošanas līdz pat administratoru un apsardzes darbinieku pieņemšanai. Biroja uzturēšana ietver arī biroja piederumu nodrošināšanu, darbnespējīgu apkalpojošo darbinieku efektīvu nomaiņu, saziņu ar namīpašniekiem un nomniekiem, komunālo pakalpojumu pārvaldi, kā arī citas aktivitātes.
“Newsec” komanda nodrošina klientam savlaicīgu pakalpojumu kvalitāti apstiprinātā budžeta ietvaros, visu izmaksu caurspīdīgumu un nodarbināto personu kompetenci.

-> Budžeta sastādīšana un izmaksu pārvaldība
-> Iznomātāja un nomnieku attiecību vadība
-> Ikgadējs kvalitātes audits un biroja uzturēšanas izmaksu aprēķins
-> Birojam nepieciešamo preču un/vai pakalpojumu iepirkumu un piegādes koordinācija
-> Personāla aizstāšana atvaļinājuma un slimības gadījumā
Kam šis pakalpojums ir izdevīgs?
Biroja administrēšana, darba vietu iekārtošana, administratoru un apsardzes personāla pieņemšana darbā ir īpaši svarīgi lieliem uzņēmumiem, kuriem ir daudz nomas līgumu.
Kādas problēmas var atrisināt biroja administrēšana?
Lēmumus par biroja uzturēšanu pieņem savas jomas labākie speciālisti, tāpēc jums vairs nav jāuztraucas par to.
Kad biroja administrēšana ir noderīga?
- Lai būtu pārliecība, ka biroja uzturēšanas personālu var aizstāt
- Lai veiktu iepirkuma konkursus
- Lai izvairītos no sekundāru darbību uzticēšanas iekšējam personālam
Tiek sniegtas konsultācijas
- Iepirkumu un procesu vadība un optimizācija
- Ikdienas biroja uzturēšanas koordinācija

Kāpēc izvēlēties mūs?
- Atbildīgi speciālisti ar plašu pieredzi dažādās nekustamā īpašuma pārvaldības jomās
- Precīza pirkumu budžeta plānošana
- Ilgtermiņa sadarbība ar darbu veicējiem
Kontakti

Reinis Ignatavičs
Izpilddirektors, Latvija
r.ignatavics@newsec.lv
+371 293 56 600